Service en klachtafhandeling
Als je vragen hebt dan kan je bij 'veelgestelde vragen' op onze website kijken of contact met ons opnemen. Ook bij vragen over de verzorging van de haag, kan je gerust contact met ons opnemen. Dat geldt ook voor hagen die al jaren staat!
Als je klachten over de haag hebt, neem dan zo snel als mogelijk na het zich voordoen van het probleem contact met ons op via de e-mail: info@haagaanplanten.nl. Wij zullen jouw klacht dan zo snel en zo goed mogelijk afhandelen dan wel het probleem proberen op te lossen. Ter verduidelijking van het probleem is het altijd raadzaam om foto's van de haag mee te sturen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
zo werkt haagaanplanten.nl
1.
de kluit wordt vakkundig verpakt en de planten worden klaargemaakt voor transport.
2.
3.
Vervolgens geniet je van de nieuwe haag!